31.08.2012

Mi-La & Sista Flo - Kolaż EP [2012]

30 komentarze

Mając w pamięci traumę, jaką zostawił we mnie odsłuch „Drużyny mistrzów” broniłem się rękami i nogami przed odpaleniem „Kolaż EP”. Po prostu mam już dość słuchania godzinnego stękania chujowych raperów, którzy w dodatku (najczęściej) nieudolnie kserują innych. Parę dni temu odkryłem, że ta EP-ka ma zaledwie 5 utworów, więc postanowiłem dać jej szansę, pół godziny mogę poświęcić.

Kim w ogóle są gospodynie tego materiału? Dwiema niespełnionymi prawie-raperkami. Prawie, bo u Sisty Flo (co za ksywka, ja pierdole) nie usłyszymy nic ponad nieudolne kserowanie Wdowy, zaś w przypadku jej koleżanki z zespołu nie ma mowy o żadnym rapowaniu: zerowe wyczucie bitu, czajenie się na werbel i takie historie.

Tutaj pojawia się pytanie, co przyświecało Świętemu, kiedy zdecydował się na wydanie takich rapowych pokrak? Zgrywali z Jeżozwierzem ambasadorów dobrego smaku, którzy są WYŻEJ niż jakaś hipsterska i alternatywna na siłę Alkopoligamia, po czym zrobili coś znacznie gorszego wydając te potworności. Mam nadzieję, że przynajmniej swoje bity sprzedał za jakąś godziwą cenę.

To właśnie podkłady Świętego oraz Tedi Teda są jedyną wartością dodatnią na tym materiale. Mocne, nowojorskie, z brudem na werblu – klasa muzycznej strony jest bezdyskusyjna, jednak jej niesamowity potencjał został spierdolony przez 2 Panie, które uroiły sobie, że potrafią rapować.

W sumie, to prócz ww. dwóch Pań, do zagłady bitów przyczyniło się także dwóch Panów, którzy zupełnie nie wpasowali się w konwencję. Wyga potwierdził swoją strasznie słabą formę, rapowanie Jaśka MBH lepiej przemilczeć.

Tekstowo z tej płyty nie zapamiętałem nic. Niby tytuły poszczególnych tracków brzmią obiecująco, jednak po odpaleniu nic z tego nie wynika. Niby jest zarówno trochę refleksyjne jak i zdystansowanie, jednak po przeskoczeniu na kolejny utwór nie pamięta się z tego nic.

W świetle tego, co usłyszałem na tym albumie, całkowicie nie dziwi mnie praktycznie zerowy feedback. Pardon, poza wyjątkiem, jest nim oczywiście mój ulubieniec: Jacek Baliński, który zgodnie ze swoim zwyczajem musiał zrobić z siebie kretyna i na łamach Popkillera popełnił pozytywną recenzję tej płyty.

Zdaniem mojego ulubionego publicysty w polskim Internecie, raperki „doskonale czują te bity”. Myślisz, że ktoś się tutaj myli? Nic z tych rzeczy, Baliński kontratakuje jeszcze zanim zdążyłeś wyszukać go na facebooku i wysmażyć na niego solidnego hejta:  Kwestią osobną jest ich nawijka jako taka - na tyle specyficzna, że najzwyczajniej w świecie nie każdemu przypadnie do gustu.” Także wszystko jest jasne, jeżeli wydawało Ci się, że Mi-La nie potrafi rapować, to było to tylko złudzenie, tak naprawdę to nie wczułeś się w jej nawijkę. I wszystko jasne.

2/10


30 Responses so far

  1. Anonimowy says:

    DOBRZE KURWA, WIDZĘ ŻE WRACASZ DO FORMY! NIE JESTEŚ W SUMIE TAKIM LEWAKIEM

  2. schwarz says:

    przecież recenzji na popkillerze to już chyba nikt włacznie z tamtejszymi redaktorami nie traktuje poważnie

  3. Anonimowy says:

    UWAGA! JACEK B. ZNANY Z POPEŁNIANIA FELIETONÓW I RECENZJI NA ŁAMACH "KONKRETNIE O KOLEGACH" NADAL NA WOLNOŚCI, NALEŻY ZACHOWAĆ OSTROŻNOŚĆ


    PROPS KABI

  4. Anonimowy says:

    nie dały by ci kabanizer, Nawet jakbyś siście flo powiedział, że wygląda jak twój idol pezeciwo (PZU) aj? Pozatym gospodynie to są w kuchni, niech ci to twój wieszczu korwin wytłumaczy i wytłuszczy. Pozdrawiam z kormoranów andaluzyjskich. Ciepło jak zawsze.

  5. Anonimowy says:

    Jak podaje TVN 24 doszło do wypadku samochodowego. Do zderzenia 2 samochodów osobowych doszło na trasie Warszawa - Otwock.
    Wśród 10 poszkodowanych są 3 przypadki śmiertelne.
    Jednym z nich był słynny ślizger, który teraz prowadz bloga Damian W.

  6. Anonimowy says:

    Recenzje większości chujowych płyt -,-

  7. kaaban says:

    KOLEGO CO TUTAJ WRZUCA TEN WYPADEK, NIESTETY NIE MAM PRAWA JAZDY HE HE

    ----------------------

    NO RECENZUJE RÓWNIEŻ CHUJOWE PŁYTY, BO TRZEBA WIEDZIEĆ Z CZYM SIĘ WALCZY, NIESTETY

    NO JACEK B. NIESTETY NADAL NA WOLNOŚCI

  8. kaaban says:

    TAK IDE NA MARSZ NIEPODLEGŁOŚCI

  9. Anonimowy says:

    słyszałeś promo beeresa?

  10. Anonimowy says:

    ej kabi zorganizuj grupe z Twojego bloga i wszyscy razem pójdziemy co?

  11. Anonimowy says:

    DZIĘKUJE ZA KONTYNUOWANIE SERII ŚNIADANIE Z POPKILLEREM, CZUJE SIE LEPIEJ, DZIĘKUJE

  12. Anonimowy says:

    KABAN NIE MUSISZ MIEĆ PRAWA JAZDY ŻEBY MÓC JECHAĆ W SAMOCHODZIE, SERIO.

  13. arckhat says:

    To jest chujowe, podbijam cię Kaaban, beka z Popkillera, że takie coś, wysoko ocenia. Czego będzie dotyczyło następne Śniadanie z Popkillerem? (Dodatkowo zapraszam na mojego bloga na którym dla odmiany amerykański rap ;D.)

  14. Kolt says:

    Kabaan napisz coś o Onarze

  15. AZAZ says:

    KABAN OGARNIJ LISTĘ Z OCENAMI WSZYSTKICH RECENZJOWANYCH PŁYT I LINAKMI DO NICH ELO

  16. Anonimowy says:

    jebać onara elo

  17. Anonimowy says:

    Jebać ciebie elo

  18. Anonimowy says:

    ciebie też elo

  19. Anonimowy says:

    NIE SŁUCHAŁEM TEGO, ALE DAŁBYM 1/10.

  20. Anonimowy says:

    KURWA NAWET BYM NIE RUCHAŁ

  21. Anonimowy says:

    DAWAJ WPIS CHUJU

  22. Anonimowy says:

    SPRZEDAŁEŚ SIĘ LEWAKU

  23. Anonimowy says:

    JAK TAM KAABAN, CO SĄDZISZ O RADIO PEZET?

  24. kaaban says:

    Jak przestne się spuszczać to coś napiszę, w tym tygodniu recenzja, za 2 tygodnie w evergreenach

  25. Anonimowy says:

    SPOKO TO OPRÓŻNIJ DZBANEK I DAWAJ WPIS

  26. Anonimowy says:

    EJ KAABAN DOBRZE ŻE BREIVIK ZAJEBAŁ TYCH LEWAKÓW PROSZE ODPOWIEDZ MUSZE ZNAĆ TWOJE ZDANIE BO WEDŁUG MNIE TAK

  27. kaaban says:

    Trzepanko zakończone, RP instant klasyk, więcej dopiero w czwartek raczej bo dopisać muszę parę zdań o Polaku.

    =

    O Onarze będzie parę zdań w recce

  28. Anonimowy says:

    Kabanos w szkole, pis joł.

  29. kaaban says:

    TAK, DOBRZE, ŻE BREIVIK ZAJEBAŁ LEWAKÓW, PROPSUJE GO

    ------------------

    CO MAM NIBY NAPISAĆ O ONARZE? JAK WYJDZIE JEGO PŁYTA TO NAPISZĘ, POPRZEDNIA NIE JEST AŻ TAKA ZAJEBISTA, ŻEBY O NIEJ NAGLE PISAĆ, CHOCIAŻ JĄ LUBIĘ I MAM NA PÓŁCE, ZOBACZYMY W SUMIE

    ------------------

    O RADIO PEZET NIE WIEM CO SĄDZIĆ, RECENZJI NA PEWNO NA PRZESTRZENI TYGODNIA NIE BĘDZIE, BO NIE CHCĘ POPŁYNĄĆ W ŻADNĄ STRONĘ

    -----------------

    LISTA Z RECENZJAMI PŁYT BĘDZIE, SPOKO

    -----------------

    NASTĘPNA EDYCJA ŚNIADANIA NIE MAM POJĘCIA, ZOBACZYMY CO TAM NAPISZĄ CIEKAWEGO, ZALEŻY TEŻ OD TEGO JAKIE BĘDZIE MOJE OSTATECZNE (BO WSTĘPNE MAM) ZDANIE O RADIO PEZET, MOŻE ZROBIE COŚ JAK TO, CZYLI KONTRRECENZJĘ, JESZCZE WSZYSTKO W PLANACH

  30. kaaban says:

    A ZNIPPETÓW BEERESA NIE SŁUCHAŁEM, BO NIE SŁUCHAM TAKICH RZECZY JAK PROMOMIXY I INNE

Leave a Reply

Kategorie