27.04.2012

Twitter na blogu

11 komentarze




W ramach nowości na blogu kolejny dodatek - twitter.

Oczywistością jest fakt, iż prowadzenie przeze mnie w tym serwisie samego konta, bez pomocy ze strony bloga nie miałoby żadnego sensu. Jednak w obliczu rosnącej popularności (1000 odwiedzin dziennie - dzięki) stwierdziłem, że będzie to dobre narzędzie do dzielenia się moimi krótkimi (króciutkimi?) przemyśleniami.

Jak będzie to działać? W pierwszej od góry ramce prawej kolumny zainstalowałem jakiś gadżet, który ma na bieżąco update'ować moją aktywność na twitterze (oczywiście po odświeżeniu strony). Przeprowadziłem crash testy i działa, więc zobaczymy, jak to się sprawdzi. Wersja z moim avatarem obok tweeta niestety nie update'uje moich wpisów. W ramce widoczne będzie moich 10 ostatnich tweetów, zaś po kliknięciu w obrazek "follow me" będzie można zobaczyć mój profil w pełnej okazałości.

Jakie treści znajdą się w owej ramce? Będą to krótkie przemyślenia na tematy tylko i wyłącznie muzyczne. Jakieś tam ciekawostki, typu "Polecam track xx - xx, rozpierdol", czy tam "Sprawdźcie rapera xx". Jednym słowem wszystkie te treści, które są dużo za krótkie, żeby podać wam je w formie posta. Kiedyś zrobiłem taki eksperyment i musiałbym robić swoiste podsumowania tygodnia, żeby taki wpis miał jakąkolwiek wartość merytoryczną. Oczywiście efektem takiej formy byłyby mocno nieświeże komentarze...

Jest jeszcze jeden powód, dla którego założyłem Twittera - często gęsto ludzie podbijali do mnie czy to na forum, czy RYM, gg, fb, nawet na koncertach (#SWAG) na zasadzie "co myślisz o tym i o tym" - więc teraz możecie zapytać tam i zarówno pytanie jak i odpowiedź będzie widoczna dla wszystkich. Oczywiście bez zbytniej megalomanii, liczę na 1-2 zapytania na parę miesięcy, jest to tylko dodatkowe zastosowanie, a nie powód, dla którego to założyłem.

Jak często będę "tweetował"? W planach jest 2-3 tweety dziennie. Jeżeli będzie działo się coś ważnego, np. jakiś beef, czy coś w ten deseń to rzecz jasna jest możliwe odstąpienie od tego schematu, ale nie planuję tego robić zbyt często. W sumie to wymyśliłem to dziś i te wszystkie przemyślenia jeszcze są dość świeże, więc możliwe, że z czasem coś się zmieni. Dodam tylko, że wolałbym to zrobić przez bloga, ale nie znalazłem narzędzi do tego, a zmienianie układu strony codziennie jest bezsensu.

Jak macie jakieś sugestie, komentarze, etc, to czekam w komentarzach.


11 Responses so far

  1. Czekam na zrównanie Cruza z ziemią.

  2. Anonimowy says:

    lewadztwo trzeba tępić

  3. Anonimowy says:

    Kaaban marniaku czekam na recenzję Drużyny Mistrzów i Bosskiego Romana.

  4. Anonimowy says:

    PROPS

  5. Anonimowy says:

    PROPS 2

  6. Anonimowy says:

    PROPS 3

  7. Anonimowy says:

    PROPS N, GDZIE N JEST LICZBA NATURALNĄ

  8. Anonimowy says:

    Sheldon Coooooooper!!! dziwki. Kiedy Hukosa dasz?

  9. Anonimowy says:

    I Eripe zrecenzuj arystokrato z lubięcina

  10. Anonimowy says:

    KAABAN na tym blogu za mało jechania lewaków, poprostu

  11. Anonimowy says:

    Kabaan musimy renegocjować umowe, 30 gr za jedno wejscie to za mało. pozdro. czekam na kontakt. pis jou

Leave a Reply

Kategorie