Spróbujmy krótko odpowiedzieć na pytanie zawarte w tytule tej notki.
Dla przypomnienia: seria Pompuj Rap to konkursy, w których mc z całego kraju prezentują swoje umiejętności, a potem wrzucają to na YT. Po określonym czasie komisja trójstronna w składzie: Wini, Matheo + raper, z którym kawałek jest nagrodą w konkursie słuchają tej chujowizny w celu wyłonienia laureata.
Pierwsze, co nasuwa się na myśl w takiej sytuacji to
pytanie: czy jury faktycznie odsłuchało dziesiątki internetowych raperów?
Osobiście szczerze w to wątpię, bo kto po przesłuchaniu 50 osób, które nie
wiedzą, że trzeba trafiać w werbel miałby jeszcze ochotę na dalsze babranie się
w takim gównie?
Mam przeczucie graniczące z pewnością, że ta cała komisja po
prostu odpaliła kilkanaście losowych zwrotek z czego wybrała to, co najbardziej
im się podobało (nie mylić z tym, co jest najlepsze) i poszło.
O ile w pierwszej edycji przynajmniej wygrał ktoś, kto umie
rapować, tak w drugiej laureatami zostały 3 noskille.
Nie wierzę, że ktoś po przesłuchaniu tych 3 uczestników
konkursu:
Odrzucił opcję nr 3. Trzeba być głuchym, a ani Wini, ani tym
bardziej Matheo nie cierpią na tę przypadłość, więc co to kurwa ma być? Bankowo
pewne, że nie przesłuchali wszystkich zgłoszeń.
3 uczestników drugiej edycji konkursu zasmuconych takim
obrotem spraw postanowiło nagrać diss na Stoprocent:
Jeszcze jakby to trio
miało jakiekolwiek umiejętności, albo czymkolwiek by się wyróżniało.
Ale skąd tam, 3 wacków wkurwionych, że nie będą mogli
walczyć z internetowymi hejterami na fejmie Stoprocent stwierdziło, że powalczy
z organizatorami konkursu.
Sama idea zwrócenia uwagi na oczywiste absurdy przy wyborach
w tym konkursie jest godna pochwały, ale nie autorstwa osób, które brały w tym
udział! Już pierwsza edycja pachniała chujem i ta trójka doskonale wiedziała w co się pakuje. Jeżeli nie wzięliby w tym udziału, to diss byłby
jak najbardziej na miejscu.
Jeżeli do nie wzięcia udziału dodalibyśmy realne skille, jak np. u wymienionego wyżej Klebana, to byłby to ciekawy sposób na
promocję, połączony z dużym prawdopodobieństwem, że ktoś ich zauważy.
Jednak cały potencjał został zmarnowany, a kawałek na bicie
Matheo nagra jakaś Big_A, która „strzela do łaków, kiedy tylko ma majka”
(szkoda tylko, że nie ma flow).
ZAPOMNIAŁES DODAĆ ŻE KUBAN BYŁ DOBRY W DRUGIEJ EDYCJI. CAŁE TO POMPUJ RAP TO NIEOPISANE ŚCIERWO!
Kiedy będzie otwarta rejestracja na ślizgu?
4 WACKÓW KURWA A NIE 3
jak tam Banicja Bisza?
Co uważasz na temat Solara i Białasa?
jebać te głupoty, napisz lepiej, kiedy wrzucasz recenzję Zjawina.
jw, dajesz recenzje zjawina, a jak czekasz az ktos wrzuci te dodatkowe cd z remixami, to jebać te remixy
http://rapplotka.pl/sobota-nie-nagra-z-big_a-bo-ta-chodzi-do-szkoly-policyjnej/
ZJAWIN CZEKAM AŻ KTOŚ WRZUCI PŁYTKĘ Z REMIXTAMI BO COŚ DO MNIE NIE MOŻE DOJŚĆ MOJE ZAMÓWIENIE
SOLAR BIAŁAS KIEDYŚ O NICH NAPISZE ALE W TYCH KAWAŁKACH OSTATNICH TO BRAKUJE IM IKRY, NIBY JEST WSZYSTKO, ALE BRAKUJE TEGO CZEGOŚ
BISZA JESZCZE NIE SŁUCHAŁEM OBIECUJE SPRAWDZIĆ W KOŃCU
Akurat w Jak skończymy u Kebsa, to jeden z najlepszych na mixtapie track. Ale racja, ostatnio bez ikry, jak to sam określiłeś.
Ale bardziej ich chwalisz czy umieszczasz w "młodych kotach" na równi z Huczem?
KUBAN ZJADL DUPĄ TYCH NOSKILI. KAZDY SIE TAM PUCUJE JAKI JEST ZAJEBISTY, PRZY CZYM TO UDAWANE FLOW LUB JEGO BRAK. http://www.youtube.com/watch?v=3YWa-ygitQQ - ZWYCIĘZCA
Ten Kleban to przecież jebane xero Małpeczki
0 skilla to raczej nie mają ale zduno i eslk coś pokazali i nagywają w podziemiu i wydają kawałki które niektóre są dobre lecz same chęci nie wystarcza trzeba kasy by był rozgłos ciota może mieć swoj kanał +- 1-2k wyświetlen wbił by sie do stoprocent z kozak kawałkiem i rozjebie system +- 100tys wyswietlen :d