9.02.2013

Zmiany, zmiany...

17 komentarze

Ostatnio dumając nad kształtem bloga i tym, w którą stronę idzie wpadłem na kolejny pomysł. Konkretnie to na wykorzystanie formy "rzutu okiem". Nie wszyscy wchodzący na bloga śledzą mój fanpage na FB, a tam zdarza mi się rozpisać na jakiś temat, chociaż często się przed tym powstrzymuję. Jest np. parę płyt, które miałem zamiar opisać, ale tego nie zrobiłem, bo mnie zbyt zniechęciły przy odsłuchu. Jedną z nich był Medium, jednak to był wyjątek od reguły no i przede wszystkim za dużo znaków tam naćkałem.

Pomysł jest taki, żeby płyty, które przesłuchałem, ale których nie mam zamiaru recenzować wrzucać właśnie w formie "rzutu okiem", czyli recenzji długości tych z Onetu, albo dłuższego posta na fanpejdżu. Byłaby to długość połowy przeciętnej recenzji z bloga. Dosłownie po 2 zdania o częściach składowych + jakaś konkluzja końcowa.

Pomysł podyktowany również ilością pytań "co myślisz o płycie X?" / "Czemu nie opisałeś płyty Y" / "Czy będzie coś o albumie Z". Dobry pomysł czy zły, czekam na komentarze + zaraz umieszczę ankietę w kolumnie po prawej stronie.

p.s. JAK KTOŚ GŁOSUJE NA "NIE" TO PROSZONY JEST O WYJAŚNIENIE CO CHUJOWEGO W TYM POMYŚLE

17 Responses so far

  1. Anonimowy says:

    po prawej* xD

  2. Anonimowy says:

    Jestem na tak.
    Ps. Radio Pezet 8/10

  3. Anonimowy says:

    Zachowujesz się tak, jakby kogoś interesowały twoje wypociny.

  4. kaaban says:

    "po prawo" to jeden z błędów, których nie potrafię się oduczyć, pozostałe to choryzont i spowrotem/zpowrotem, he he

  5. Anonimowy says:

    dosłownie dosłownie

    wdowa 10/10

  6. Anonimowy says:
    Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.
  7. Anonimowy says:

    nie bo nie i chuj

  8. Anonimowy says:

    jestem zbyt n akruwioony zeby to przeczytac, przeczytam jutro ale mysle ze dobrze robidsz kabui +

  9. Anonimowy says:

    Gdybyś był prawdziwym prawicowcem wyznającym Boga oraz gloryfikującym rodzinę, jarał byś się Mediumem. Ale zamiast tego jesteś krypto lewakiem siejącym ferment.

    ps. Radio Sydney 8/10

  10. Anonimowy says:
    Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.
  11. Anonimowy says:

    Dobry pomysł. Jest chyba z 20 plyt ktore mialeś zrecenzowac kiedyś a tego nie zrobiłeś przy okazji unikając tłumaczeń z rezygnacji.

  12. Anonimowy says:

    RADIO PEZET 8/10
    WDOWA 10/10

    NAJPIERW POPRAW TE OCENY A POTEM ZACZNIJ MYŚLEĆ O NOWYCH RZECZACH

  13. Anonimowy says:

    Kaaban, co sądzisz o tygodniku "Najwyższy CZAS!"? Jakie ogólnie teraz gazety polecasz czytać? Odpowiedz, bo na poważnie pytam, podobne poglądy mam do Twoich i jestem ciekawy, pozdro.

  14. Anonimowy says:

    jak wyżej, wyszło szydło z worka, tylko lewactwo pluje na nową płytę Medium, który bezpośrednio uderza w lewacki światopogląd. Dożywotni hejt lewacki agencie bezpieki

  15. Anonimowy says:

    Zachowujesz się tak, jakby kogoś interesowały twoje wypociny. [2] kaaban szmato ogarnij najpierw stare zobowiązania a nie Ty już kurwa o następnych zmianach, pełno pierdolenia z Twojej strony i zero działania

  16. Anonimowy says:

    DAMIAN CZY TO PRAWDA ŻE WSTĄPIŁEŚ DO MŁODZIEŻÓWKI SLD? PROSZĘ O POTWIERDZENIE LUB ZDEMENTOWANIE BO TAK NA MIEŚCIE LUDZIE MÓWIĄ ŻE PIŁEŚ Z URBANEM I NAPIERALSKIM

  17. Anonimowy says:

    no prosze damianek nam w piórka przybył, kurwa karle ogarnij reszte najpierw... Zachowujesz się tak, jakby kogoś interesowały twoje wypociny. [3]

Leave a Reply

Kategorie