10.02.2013

KOMENTARZ KAABANA: Moda na rap i cierpienia młodego truskula

7 komentarze

7 Responses so far

  1. Anonimowy says:

    Kaaban, co sądzisz o tygodniku "Najwyższy CZAS!"? Jakie ogólnie teraz gazety polecasz czytać? Odpowiedz, bo na poważnie pytam, podobne poglądy mam do Twoich i jestem ciekawy, pozdro.

  2. Anonimowy says:

    WALISZ BEKE ZE STUDIOWANIA DZIENNIKARSTWA A SAM CHODZILES NA FILOZOFIE Z KTOREJ BEKA JEST JESZCZE WIEKSZA LEWAKU

  3. Anonimowy says:

    @up Podbijam, przecież kabi po Twojej filozofii możesz zapierdalać do tesco, więc nie powinieneś czuć wyższości. Z humanistycznych kierunków to właśnie filozofia jest najbardziej bekowa, bo rzeczywiście kurwa niczego po tym nie masz, sory kabi ale nie masz szacunku do siebie studiując filozofie. I nie mów że dla siebie to robisz, bo ciekawe to jest i masz taką ambicję, bo należysz do pokolenia Y i powinieneś robić hajs tak jak eis i ja. A później będziemy czytać cierpienia młodego humanisty, który za swoją biedę obwinia państwo i system edukacji.

  4. Wszystko jest cykliczne, hipisi, kibole, metale nawet skini. Cyklicznie co 10 lat moda wraca. Zwykła sinusoida czy cosinusoida jak kto woli. Nie widzę w tym nic złego. Teksty w stylu "słuchałem za nim to było modne" trochę mnie śmieszą. Trafna jest ta Twoja uwaga o alternatywności studenciaków. Nie ważne gdzie to leci ważne, kurwa, czym jest.

  5. Anonimowy says:

    Kaaban znowu przetacza...

  6. Anonimowy says:

    1Kabi kiedy wprowadzisz długo zapowiadany blog "Lewackie getto" ?
    2I kiedy zrobisz taką subiektywną rubryczkę z twoją oceną fajnie by było gdybyś sygnował albumy antylewacką pieczęcią taką jak masz w avatarze.

    Wrzucaj więcej evergreenów.

  7. Anonimowy says:

    Znam ludzi z wolne-dziennikarstwo.pl Szkoda słów, mój znajomy tam pisał i zrezygnował. Ja nie dałam się tam wkręcić. Małolatki, które o życiu nic nie wiedzą, a piszą, jakby byli nie wiadomo kim.

Leave a Reply

Kategorie