12.03.2012

Prolog

8 komentarze

No i stało się, zrobiłem se bloga. Całe życie zapierałem się, że nie otrę się o tematykę blogową, jeżeli już, to w kwestiach politycznych, a jednak. Blog jest oczywiście zamiennikiem forum, bo gdzieś chciałbym pisać swoje opinie, a nie tylko beznamiętnie zaznaczać kolejne gwiazdki na rateyourmusic.

Blog powstał z powodu niesłusznego bana (3 warny za nic) na ślizgu. W ogóle to, co się wyrabia na tamtym forum przechodzi wszelkie pojęcie, no, ale co poradzić, jak administratorzy mają wyjebane i szefują tylko i wyłącznie z sentymentu i BO TO ONI URATOWALI ŚLIZG W 2007 i wybierają randomowych userów na moderatorów to trudno, żeby to się jakoś trzymało. I tak przez te prawie 3 lata mojego forumingu dużo się tam zmieniło, wiele kompetentnych osób przestało pisać zupełnie, część pisze o wiele rzadziej, część została zbanowana za obiektywne stwierdzenie, że ktoś ma brzydką jape, część pisze już tylko w offtopie, jakaś tam garstka została w zagranicznym, gdzie nie udzielałem się jakoś full, ponieważ uważam, że mam jeszcze za małą wiedzę. Obecnie w dziale o polskim rapie i tak nie ma praktycznie z kim dyskutować, poza paroma wyjątkami, no, ale czego wymagać od ludzi, którzy piszą, że „niewiadomo > cała dyskografia pezeta” albo, że „po 100 przesłuchaniu już wcale nie uważam, żeby laik poskładał się na tym bicie”.

Tutaj będę pisał głównie o polskim rapie, nie, dlatego, że nie słucham zagranicznego, tylko, dlatego, że nie czuję się jeszcze w pełni z niego wyedukowany.

Data rozpoczęcia blogowania - 12 marca nie jest przypadkowa. Od razu chciałem odciąć się od pierdolenia typu "nie może pisać na ślizgu to założył sobie bloga". Dziś zjeżdżam z bana, więc pudło.

8 Responses so far

  1. Anonimowy says:

    elo kaban joł

  2. Anonimowy says:

    DOBRE, NIE CZYTAŁEM

  3. Anonimowy says:

    CZE

  4. Anonimowy says:

    „po 100 przesłuchaniu już wcale nie uważam, żeby laik poskładał się na tym bicie” folołap do mnie, dzięki kaban!

  5. Anonimowy says:

    ^ nie ma się czym chwalić


    dobry ruch Kaban, ale pisz w zagranicznym wiecej, Staff poleca

  6. Anonimowy says:

    kaaban, WRACAJ

  7. Kaaban says:

    nie może pisać na ślizgu to założył sobie bloga

  8. Anonimowy says:

    ty kurwo

Leave a Reply

Kategorie